dilluns, 4 d’abril del 2011

Martingala #5: Marilyn Monrobot


Ehmm... està connectat? un, dos, un, dos. Som-hi: Em diuen A251, però jo prefereixo el nom artístic de Marilyn Monrobot... Perdoni, com diu? No-par-lo-sen-se-en-to-na-ció, no-sé-a-què-es-re-fe-reix... Expressió facial? Ehhh... puc moure els ulls... Què vol dir? Els meus ulls poden girar 360 graus! Que sap quants graus poden girar els seus? No... pestanyes no... per què n’ha de voler de pestanyes un robot? Sí, val més, canviem de tema... No, no porta gaire temps programar-me amb un guió. Senyor, estic feta de titani, és clar que estic una mica encarcarada. Que ja s’ha acabat el càsting? Ja em trucarà... és clar, molt bé... doncs ja li dic ara: un dia em faré tan famosa com la Bergman amb Casablanca!

0 Comentaris:

Publica un comentari a l'entrada